piątek, 1 marca 2013

No To Fruu ! ; D Piąteeczeek .

Sieeemson Kochani * _ *
Pierwszą rzeczą jaką chcę wam dzisiaj przekazać to iż założyłam bloga z przyjaciółką ^ . ^ Link , podam wam pod koniec notki . . W sumie to nie prowadziłam jeszcze z kimś bloga , tylko zazwyczaj sama ; ) No będzie pewnie ciekawie ; ) Jak to z Olgą . . .  Hmhh , dzisiaj już piątek , a ja wam obiecałam że dodam zdjęcia co nie ? : * Szczerze , to nie przygotowałam się wgl Hahaha ; D Niestety , dzisiaj taka ponura pogoda i , do tego jeszcze zmęczona jestem i padam - . - Ale w sumie to jutro tak za bardzo dużo czasu na nic nie będę miała to możliwe, że dodam jakieś teraz zdjęcia . .. ♥ No i tak wam pytam o te vlogi , i nic mi o nich nie piszecie . . To jeszcze raz pytam czy chcielibyście z mną Vlogi ? Oczywiście tematy, które podsuniecie mi wy sami .. Lubię wasze pomysły , a także wasze rady i przemyślenia więc do dzieła ! : *


To czekam z niecierpliwością , na wasze zdania o tym , żebym nagrywała Vlogi . . 
To ja już schodzę i mam nadzieję , że poradzicie mi co i jak .. ♥ Nowy Blog który prowadzę z moją przyjaciółką Olgą : http://visual-vorld-girls.blogspot.com/
Wchodźcie komentujcie, co i jak z wyglądem czy ładny czy coś ; )
 Ogółem nie zapomnijcie o nim po prostu ; ) Kocham Was Pa . ! : *

Nuta Na Dziś : Shelter .

2 komentarze:

  1. nagrywaj vlogi czemu nie ;) Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O Dziękuję Bardzo ; ) W najbliższym czasie będzie 1 Vlog ; )
    Heheh Okej ; ) Na pewno Wpadnę ; ) I zaobserwuję ; )
    Dziękuję + Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!