sobota, 2 marca 2013

Sobota ; )

Heeej ! : *
Pisze do was w ten przecudowny wieczór   ! * _ * Wprost jestem zachwycona , że taka pogoda dzisiaj mnie i cały mój region zaskoczyła ; ) Mam fantastyczny humor , tak jak wspomniałam w poprzedniej notce .
Dzisiaj tak ogólnie , dodam zdjęcia które nawet fajnie mi wyszły ; ) Z czego się cieszę ; ) No i co tam u was słychać ? Pewnie wszystko dobrze : * Po prostu , dzisiaj czuję taką lekkość , sama nie wiem z jakiego to powodu , może dlatego że taka cudowna pogoda zmienia człowieka ? ; ) No i jutro już niedziela i nowy plan tylko na miesiąc z racji tego , że jedna z nauczycielek ma sprawy zdrowotne , i dlatego zmienili nam plan , ale to tlyko na miesiąc więc będzie się dało wytrzymać . . ♥ Tak się bardzo cieszę , że mam już prawie 5000 wyświetleń , to dzięki wam ! : * I obserwatorzy też wzrośli w górę z czego jestem bardzo zadowolona . .  ♥ Po prostu Dziękuję ! : * I mam nadzieję , że będę równie dobrze ten blog prowadzić jeszcze przez kilka dobry moich lat : * Na razie co 7 Maja będą urodziny mojego bloga ! : ) Taka jestem podekscytowana , że nie usunęłam go , popełniła bym błąd . No , ale dość tutaj już o tym pod notką znajdziecie zdjęcia jak też i pytania do was ; ) Więc ja tu was zostawiam ; ) Przybędę niebawem Pa ! : *





 To macie dzisiaj trochę tych moich zdjęć ! : * Myślę , że się podobają ..
po prostu chciałam jakieś fajne dodać , a czy wam się spodobają
 to już do was komentarz należy ; )
Jeszcze Raz Dziękuję Za górę Wejść Na Mojego Bloga ! : ) Kocham .. ♥

Jak Wam Minął Dzień ? 
Na jutro macie jakieś plany ? 

Całuusy ! ; *

2 komentarze:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!