środa, 6 marca 2013

No To Środa + Zaczynam Od Nowa .

Sieeemka Misie . ! ♥ 
Dzisiaj dzień wypad mi tak średnio , jak to środa 8 lekcji , i dużo tego wszystkiego . A wy jak tam dzisiaj po Dniu w pracy czy może w szkole ? .. Mam nadzieję ,że wyśmienicie dobrze .. ♥ W sumie teraz tak patrzę na pogodę u sb i dopiero się ściemnia wiec dzień już dłuższy .. ♥ Co mnie bardzo cieszy ; ) a was ? Nie możecie się doczekać Wakacji ? Ja owszem : * W sumie dzisiaj , źle się czułam ,ale już jest okej .. ♥ Pogoda mnie wykończyła było tak duszno , że nie dało się wytrzymać ; ) Zacinam się w niektórych momentach teraz jak do was pisze nie wiem co jest tego powodem .. Tak sobie pomyślałam , żeby pooglądać jakiś fajny film , ale wszystkie fajne już oglądałam .. więc  będę miała do was parę pytań pod postem . Z Vlogami , już się szykuję na za tydzień .. więc bądźcie przygotowani ; ) Dzisiaj tak sobie postanowiłam z samego rana , że zacznę wszystko od nowa całe moje życie , bo tak na prawdę to dużo w nim bałaganu i pasm zmartwień więc trzeba to zmienić . . ♥ . Po prostu jedyne dobre wyjście z tego wszystkiego , to zacząć od nowa ; ) Nie wiem dlaczego , ale wydaję mi się że ta notka trochę głupio brzmi . . , żeby to wszystko ubrać dobrze w słowa < 3 . Myślę sobie że będzie to dobry pomysł i więcej motywacji w mojej osobie się wypełni . . więc trzymajcie za mnie kciuki , a już za parę miesięcy powiem wam czy się udała ta moja motywacja i te wszystkie działa które będę planować . W następnej notce tak myślę , że napiszę o moich planach co chciałabym zrealizować , a co mogła bym zmienić i takie tam różne sprawy związane z życiem więc czekajcie ; ) A ja się już z wami żegnam i zostawiam was z moimi dzisiejszymi zdjęcia,  które nie wyszły mi dość dobrze , ale zawsze coś .. ♥ To Pa ; *


 KOCHAM WAS ZA TE WEJŚCIA I ZA TO , 
ŻE POŚWIĘCACIE SWÓJ CENNY CZAS NA CZYTANIE  ♥ ! : * KOCHAM WAS ; )

Pytania : 
Jakie polecacie filmy na dzisiejszy wieczór ? ( Komedie , Horror ) : *
Jak wam Mija tydzień ? .. ♥ 

Nuta na dziś : Tonight I'm Getting Over You ♥ . 
 
Caałuusy ! : *

5 komentarzy:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!