środa, 13 marca 2013

Hongout już jutro ! : *

Dobry Wieczór Kochani : *
Zaszły małe zmiany planów , z tego iż jutro robię ponowny hongout,  nie chcę czekać aż do piątku . Jeżeli będziecie chcieli z mną pogadać serdecznie was wszystkich zapraszam ♥ . Odbędzie się o godzinie 17 ; 00 . W sumie myślałam , że zrobię go w piątek , ale jutro mam czas więc mam nadzieję , że trochę czasu poświęcicie i wpadniecie chociażby na kilka minut : * Będzie mi bardzo miło , usłyszeć was ilu tu jesteście . Kolejna rzecz to , ze nie mogę się już doczekać ! ^ ^ Oczywiście , jutro tak jak powiedziałam mam czas i zorganizuję hongout z jedną tutaj z moich widzek i blogerek ♥ .  Jest to : Klik ! . Chciałaby mnie lepiej poznać , i tak sobie pomyślałam , że może i wy , chcielibyście zadać mi jakieś pytania , dotyczące czego kolwiek ; ) Czy nawet pobyć ten po południowy czwartek to  na prawdę serdecznie was zapraszam ; ) Tylko zaopatrzcie się w coś do picia , bo będę długo ♥ Link do jutrzejszego hongoutu dodam jutro ; ) To ja już całuję ! Dobranoc : * !



10 komentarzy:

  1. Niestety, w tym czasie nie jestem jeszcze w domu.
    Dziekuje za obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a szkoda < 3 Tak bardzo chciałam żeby się w
      końcu udał ten hongout ; c
      Nmzc < 3
      Pozdrawiam ♥ .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hongout odbędzie się dzisiaj ; *
      Wszyscy są zaproszenie jeżeli będziesz chciała
      serdecznie zapraszam ; *

      Usuń
  3. Piątek <3
    Zapraszam :
    http://nynaa-bloog.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też o 17 nie będzie :( Może na przyszły raz :)

    A tymczasem dodaję do obserwowanych :*

    Pozdrawiam ciepło,
    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda ; ) Może zrobię go dzisiaj ,
      ale o późniejszej godzinie ; )
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie ; *

      Usuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!