sobota, 9 marca 2013

Ising + Już Niebawem Piosenki ! ; )

Dobry Wieczór : * 
Witam was ponownie w dzisiejszy sobotni wieczór . . Co prawda nawet nie wiedziałam że napiszę coś do was , ale jak widzieliście może , w poprzedniej notce dodałam terminy piosenek " coverów " , które zrealizuje i zaśpiewam zgodnie z datami , które wyznaczyłam .. ♥ Pierwszą piosenką będzie to " LILI " - zespół eneja . . już jutro usłyszycie ją na moim nowy kanale issing , na którego serdecznie was wszystkich zapraszam : * Link do profilu podam wam pod postem . . i przepraszam , od razu za mój głos nie jestem profesjonalistką , tylko śpiewam dla siebie , a także dla was jeżeli wam się spodoba to wiecie co robić łapki w górę i heeeja ! ; * Mam nadzieję , że wyjdą mi równie dobrze te wszystkie piosenki . Stresuję się trochę , bo w sumie nie śpiewałam jeszcze tak bardziej internetowo , tylko dla siebie tak po prostu sama i wgl . . boję się że będą negatywne komentarze , ale liczę na was , że wesprzecie mnie mocno i dam radę ! : * Cieszę , się że podjęłam taką oto decyzję , więc widzimy się już niebawem , bo jutro będziecie mogli posłuchać mnie na ising.pl Cieplutko Was Pozdrawiam ! : *

Link do profilu na ising : Zapraszam .


Całuusy ! ; * 

20 komentarzy:

  1. Śliczna z ciebie dziewczyna :)) I bardzo fajny blog, super!
    Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog i sliczne zdjecie. *-* Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z Ciebie dziewczyna i prowadzisz fajnego bloga :*
    Zapraszam ;> kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Dziękuję ; )
      Na pewno wpadnę ; *
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  4. ej, ej, śliczna jesteś.! ;*

    http://be-yourself-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcie ;]
    Czekam na covery :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam konto na ising, ale śpiewam tam dla jaj, bo nie mam talentu hahah ;D
    Na pewno cię posłucham ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ? ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : > Ja zbytnio też nie , ale ćwiczę cały czas ; )
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  7. fajny blog + obserwuję i licze na rewanż, zapraSZAM http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcie i fajny wygląd bloga. c:
    obserwuje i dziękuje. ^^
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    http://impatriciarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne oczy!:o O włosach juz nie wspomnę... używasz czegos konkretnego żeby miały taki blask?:) A pomysł jak najbardziej dobry!;) Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło. Co prawda dopiero zaczynam, ale prowadzę dla własnej przyjemnosci. Ty widac też wkładasz duzo serca w swojego bloga:) Tak trzymac;)
    Zapraszam! http://thepolishbarmaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo za te miłe słowa ; ) Oczy Oczy ^ ^ Dużo komplementów na nie dostaję .. ♥ Praktycznie używam tylko szamponu " Gliss Kur " - z kreatyną która dodaje blasku i może dlatego mi się tak świecą : * i 2 razy myję włosy nie jeden raz .. ♥ . Na pewno zajrzę : * No tak wkładam , chcę żeby było jak najlepszy .. ♥ Po prostu : * Pozdrawiam ; )

      Usuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!