piątek, 15 marca 2013

Piąteeczeek ♥ .

Heeejka : *
Kochani już piątek , ale to szybko zleciało . Wczorajszy hongout udał się nawet nawet : * To Dzięki jednej osobie : Tymbarkowa Dziękuję ♥ ; * Fajna rozmowa . . o i ogólnie dzisiaj zaczynam od nowa , całe moje życie przejdzie rewolucje,  tak jak też i blog i niektóre rzeczy . . Tak sobie pomyślałam , żeby coś zmienić w końcu no nie ? : * No to zaczynamy ! : ) W sumie zrobię dzisiaj wszystko na blogu , więc spodziewajcie się ogromnej rewolucji ; ) Dziękuję za wszystkie komentarze , za wejścia i za obserwacje jesteście kochani ! : * Hmhh , pogoda u mnie taka sobie bardzo wietrznie co powoduje że boli mnie często głowa . Nie lubię a wręcz nienawidzę takiej pogody - .- doprowadza mnie do szału .. , ale co zrobić ? trzeba to przetrzymać i będzie okej ; ) Największą siłę dajecie mi wy , dajecie takiego potężnego kopa ! : * I to motywuje mnie do dalszych działaś w moim życiu . Niezbyt fajnie się dzisiaj czuje , ale postaram się zrobić wszystko z wyglądem jak tylko będę mogła . Więc jeszcze raz bardzo dziękuję : " Tymbarkowej " ♥ , za rozmowę ; * A tym czasem macie tu moje zdjęcia z dzisiaj . A ja już lecę rewolucjonować ; * Paa ; )




Nuta na dziś :  Candy Girl - Crazy ♥ .

Całuusy ! : *

24 komentarze:

  1. urocze zdjęcia!
    świetny nagłówek, pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak piątek :) fajne zdjęcia i ta kwiecista bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka : )
    Piąąątek <3
    zapraszam do mnie:
    http://lifeofmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie bluzka tylko tunika ; ) Ale dziękuję ; *
      Na pewno wpadnę ; )

      Usuń
  4. Hah . Nie ma za co ;*** . Śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest jest w końcu porozmawiałam z kimś fajnym ; >
      Dzięki Wikuś ; *

      Usuń
  5. Śliczna jesteś wiesz ? ;). Zapraszam do mnie: nie-jestem-sztuczna-ale-prawdziwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Dziękuję ; *
      Na pewno wpadnę ; >
      Dziękuję za odwiedziny ; )

      Usuń
  6. AAAA jak tu fajnie :)
    Ta miła atmosferka ;)
    Śliczna :)
    No piąteczek piątunio nareszcie !!:)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuje ;):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny♥ + śliczna jesteś ! i obserwujemy oczywiście;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ; )
      Dziękuję ; * Ależ oczywiście ; )
      Pozdrawiam ; *

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog ;)
    Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie:
    bedziepieklobaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor włosów ;) dzięki za odwiedziny i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia <33
    Zmiany czasem są bardzo potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jesteś śliczna wiesz ?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!