piątek, 29 marca 2013

Zakupy ! ♥ .

Heejka ; - *
Tak , jak widzicie kolejna notka tematowa . Tak jak obiecałam . Dzień zleciał mi bardzo wkurzająco , ale jak prawie co dzień . Zebrałam to dzisiaj wszystko i ogarnęłam , ale powiem wam szczerze , że czuję zmęczenie ♥ . Jutro już Święta , w sumie jakoś specjalnie ich nie czuję . Pewnie dlatego , iż jest śnieg za oknem którego się nie spodziewałam , a tak bardzo chciałam żeby była ładna pogoda na weekend . No nic trzeba jakoś to wytrzymać . Jak się o wiele nie mylę zakupy zrobiłam w wtorek lub w środę coś takiego . Nie kupiłam dużo rzeczy , tylko te które potrzebowałam ! Pochodziłam trochę po sklepach i w końcu znalazłam te moje upragnione rzeczy . Tak nawiasem mówiąc , nie będzie postów w niedziele z tego powodu , że wyjeżdżam do rodziny . Mam nadzieję , że wytrzymacie be zemnie ten jeden dzień i wybaczycie mi to . Jejku , jak sobie pomyślę , że nie pisałam tu do was praktycznie tydzień , to aż mi głupio jest . Hmm , to , chyba by było tyle , aa zapomniałabym mam nowego bloga z opowiadaniami , podam wam linka na dole pod postem , dodałam już nowe pierwsze opowiadanie więc serdecznie na niego zapraszam i oczywiście do czytania . Myślę , że spodoba wam się , a więc zaczynamy z zakupami ! W następnej notce będą życzenia z okazji " Świąt Wielkanocy " , i też nawet okej zdjęcia ♥ . Już się nie mogę doczekać aż wam je tutaj wypostuje . Dobra ja już lecę , a was zostawiam z moimi malutkimi zakupami ! Pa : *


Ceny : 
spodnie - 50 zł .
Kurtka - 70 zł .
Buty - 33 zł .
Bluzka - 35 zł .
Sorry , że nie podałam wam sklepów , ale w sumie w jednym sklepie wszystko kupowałam i nie pamiętam jak się nazywał , bo jest nowy dopiero co ; ) Dziękuję , że tylu was tu jest ! Do następnej .
Link do bloga z opowiadaniami :  Klik .

Całuusy ! : )

14 komentarzy:

  1. Z tego co widać to bluzka jest świetna ;)
    Obserwuję od niedawna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się buty i ta bluzka ,,my heart my soul" ♥
    Dzięki za kom!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buty :))

    zapraszam do obserwowania : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widze zakupy udane :) obserwuje rowniez!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli zakupy widać jak najbardziej udane :)
    Świetny blog!
    + Obserwujemy?
    http://dashapassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bardzo Dziękuję ; )
      Pewnie , że tak ; *
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  6. świetna kurtka :)

    ja też świąt nie czuje bo zimno i w dodatku chora jestem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Uu.uu to wracaj do zdrowia ; )
      Pozdrawiam ; *

      Usuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!