poniedziałek, 11 marca 2013

No To Zaczynamy ! : ) Byle Do Piątku . .

Heej Misie : * ! 
No to zaczął się tydzień . . .Hmhh ? Jak tam dzisiaj u was ? ; ) U mnie w sumie nic ciekawego po za tym że poniedziałek , i tyle lekcji , że masakra . Jestem bardzo przemęczona , a tu trzeba jeszcze kuć do wszystkiego ^ ^ No , ale nic się na to nie poradzi , trzeba to przetrwać i byle do piąteeczku .. ♥ Dzisiaj dosłownie tylko na chwileczkę , do was przyszłam bo wiecie szkoła i wgl - . - Jutro mam 5 lekcji , także na pewno coś jutro dodam : * W sumie pogoda dzisiaj u mnie do kitu , deszcz ze śniegiem można oszaleć - .  - Chciałabym już założyć wiosenne ubrania , a nie te grube kurtki i wgl . . . No , to ja tak tu gadu gadu , a czas mi leci moi drodzy .. : *  Jeszcze raz na prawdę dziękuję wam za obserwacje i za wejścia .. ♥ i te miłe komentarze którymi mnie tak codziennie i nawet po kilka razy obdarowujecie .. ♥ Wiem , że dzisiaj praktycznie nic do was nie napisałam tylko parę słów . No to ja już was zostawiam z moimi nieco nieudanymi zdjęciami i trzymajcie się do jutra : * !



 A tym czasem zostawiam was z nową piosenką Sylwii Grzeszczak  Flirt ♥ .

Całuuusy ! : *

9 komentarzy:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!