niedziela, 3 marca 2013

5000 wyświetleń ! ; )

Cześć Misie ! : * 
Dzisiaj wchodząc na bloga zobaczyłam że mam już te moje 5000 wyświetleń ! Nawet nie wiecie jak się cieszę ; ) Dziękuję , wam że codziennie czytacie moje posty i , że wchodzicie na mojego bloga ; ) No to u mnie dzisiaj szału z pogodą jakąś to nie ma , ponuro jest pochmurno . Wczoraj takie słonce było , a dzisiaj już pogoda weszła w ten sam stan co 3 dni temu no nic miejmy nadzieję , że poprawi się w najbliższym czasie .. ♥ W wczorajszy poście postanowiłam , że dodam zdjęcia i napiszę klika słów do was : * Dzisiaj dodam jeszcze parę zdjęć z wczoraj , za to was serdecznie przepraszam , ale nie chcę żeby te zdjęcia się zawieruszały gdzie kol wiek po moich folderach ; ) I ostatnią informacją jaką tutaj zanotuję, to iż nie będę dodawała codziennie w tygodniu postów , z racji tego że jest szkoła i dużo nam zadają i masę innych rzeczy jakże moje życie prywatne . Chyba sami rozumiecie ? ; ) Żegnam się już w ami .. myślę że dzisiaj jeszcze do was wpadnę więc trzymajcie się cieplutko , a ja schodzę na obiad .  Pa : *



 Nuta Na Dzisiaj : The A Team .


 Całuusy ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!