sobota, 9 marca 2013

Inspiracje 2013 + Covery ( terminy ) .

Siemka : * ! 
No to zaczynamy z coverami kochani ♥ ! . . Cieszycie się ? Ja niezmiernie bardzo . . Zaraz pod postem dodam wam covery które znajdą się na moim blogu , i terminy z tymi właśnie oto piosenkami które usłyszycie już niebawem .. Myślę , że przypadną wam do gustu : * Kocham śpiewać już od kilku lat . . Szczerze nie zastanawiałam się nad śpiewam coverów , ale zainspirowała mnie właśnie piosenka " Flirt " Sylwii Grzeszczak .. ♥ i postanowiłam , że usłyszycie mój głos . ogółem mówiąc , pogoda u mnie za oknem taka szara i wszystko takie dziwne . . No i w sumie to przychodzę też do was z różnymi inspiracjami zebranymi przez rok 2013 ^ ^ Mało ich . . , są tylko z chyba przed tygodnia : * To ja już tam dodam , a wy trzymajcie się cieplutko , a ja lecę zrobić sobie herbatkę! : * Pa ; )


Terminy Coverów : 
10.03.2013 - " Lili " - Enej ♥ . 
15.03.2013 - " Flirt " - Sylwii Grzeszczak ♥ .
24.03.2013 - " Stay " - Richanna ♥ .
6.04.2013 - " Karuzela " - Sylwii Grzeszczak ♥ .

Na razie tylko 3 covery .. ♥ Zobaczymy jak mi pójdą ; * Mam nadzieję że równie dobrze . . a wy co o tym myślicie ? Dobre piosenki ? ^ . ^ Jeżeli macie jakąś opinię to piszcie w komentarzach , serdecznie na was czekam . ♥ Tak sobie pomyślałam , że moglibyście tez mi zapodać jakieś fajne piosenki , które mogła bym wykonać : * To Czekam . . ! :  *

Całuuusy .

12 komentarzy:

  1. świetne piosenki :D

    http://be-yourself-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : *
      Na pewno Wpadnę : >
      Pozdrawiam Serdecznie .. ♥

      Usuń
  2. Obserwuję :D .

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Za Te Miłe Słowa : *
    Na pewno Wpadnę : >
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    http://thomasgain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre piosenki! ;) Czekam więc na nie :)
    Obserwuję :>

    http://ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ; )
      Tez już się nie mogę doczekać , aż je zaśpiewam ! ^ ^
      Pozdrawiam ; *

      Usuń
  6. Świetny blog ;3 Będę regularnie zaglądać . Obserwuję :*

    http://krytyczne-brazowe-oko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!