sobota, 23 marca 2013

Małe nowości na blogu .

Sieema !  :   )
Korzystając,  ze mam dzisiaj czas volny, chciałam wprowadzić na swojego bloga parę nowości , którymi może i was zainspiruję , i też może wpłynie to lepiej na mojego bloga . Co chciałam zmienić ? Będzie to oczywiście nagłówek , bardziej taki zbudowany z prostych białych zdjęć . Jeżeli pozwoli mi na to czas stworzę playliste i jeszcze dziś usłyszycie najfajniejsze kawałki ♥ , następną rzeczą będą to notki ,  będę prowadziła bardziej tematowo , a nie ogólnie niż dotychczas, i przedostatnią rzeczą będzie to czat na którym będziecie mogli pisać 24 na h ,lub też co o mnie myślicie i o moim blogu oczywiście , ostatnią rzeczą będzie to polecanie waszych blogów , z nadmiarem moich możliwości praktycznie codziennie ! Mam nadzieję , że taka mała zmiana lepie wpłynie na bloga . Hmhh .  w sumie przyda się tu coś takiego , lubię zmieniać . Tak , że trzymajcie kciuki , żeby się udało , a ja zabieram się do pracy ! : *  Link do notki , o rezygnacji bloga : Klik .  , podzielcie się co o tym myślicie , bardzo wam dziękuję i Do zobaczenia Niebawem i w nowym stylu ! Pa ; *


64 komentarze:

  1. Hei . Zostałaś nominowana do Versitale Blog Award . Szczegóły u mnie .
    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zmiany na blogu, na pewno stanie się dzięki temu atrakcyjniejszy:)

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły :)
    Na pewno wyjdą na dobre te zmiany.
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję .
      ; ) Dzięki ; )
      Jasne dlaczego by nie ? ; )
      Pozdrowionka ♥ ; *

      Usuń
  4. Świetny blog :*
    Dziękuję za obserwację, już obserwuję Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł : )
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej :) Znasz kogoś kto robi bardzo ładne nagłówki , i robi je szybko ? :) Proszę o pomoc :) (Odpo. proszę u mnie) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie blog jest super, pewnie będzie jeszcze bardziej super.
    Czeka na zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już praktycznie zrobiony jest ; )
      Pozdrowionka I dziękuję za wejscie ! ; )

      Usuń
  8. Napewno wpłynie na lepsze ;)
    Obserwujemy ? ;)
    http://start-alloveragain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no bardzo fajny blog :D Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kłopot, ponieważ nie mogę wysłać Ci wiadomości na e-mail, więc napisze tu:

    serio mogłabyś mi zrobić nagłówek ? Dziękuje .

    Wymiary szczerze to nie wiem jakie, zrób takie jakie robisz do swojego nagłówka, a co do zdjęć to proszę Cię (gdybyś mogła) abyś jakieś wybrała, żeby pasowały do mojego bloga.

    Najlepiej to może z grafiki Google. I na środku lub gdzieś tam, żebyś napisała ,,martysia'' większymi literami, a pod tym od razu ,,blogspot.com'' mniejszymi literami. Zrozumiałaś choć trochę? Pisze tak jakoś nie logicznie, przepraszam i bardzo, bardzo dziękuje za ten nagłówek .

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, ze do mnie wpadłaś:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie czasem coś zmienić na blogu. Właśnie też dopracowuję wygląd mojego.

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem każdemu zmiany są potrzebne i często wychodzą na dobre ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za miły komentarz i obserwację, to wiele dla mnie znaczy ;)
    haha, nie mogę się teraz zrewanżować, obserwuję cię już od jakiegoś czasu :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyślij mi go na pocztę : marti2207@wp.pl

    Bardzo, bardzo za niego dziękuje :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny nagłówek. Wgl bardzo ciekawy blog.
    tak więc obserwuję. ^^
    pozdrawiam i zapraszam: thealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog.!
    Już Cię obserwuję : **
    + Zapraszam http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Dziękuję ; )
      Na pewno wpadnę na twój ! : *
      Serdecznie pozdrawiam ; *

      Usuń
  18. Świetne pomysły :D
    I bardzo fajne zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też właśnie robię nowy nagłówek, ale mam kilka pomysłów i nie mogę się zdecydować. Co do usunięcie bloga, to już kwestia indywidualna. Ale nie warto się zniechęcać brakiem komentarzy, sama często zaglądam na różne blogi by po prostu poczytać i nie zawsze zostawiam komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , też tak uważam i dziękuję , za miłe słowa .
      Serdecznie Pozdrawiam : *

      Usuń
  20. Naprawdę ciekawe zmiany :))
    Zainspirowały mnie, aż zachciało mi się robienia zmian w moim blogu :))
    A mam takie pytanko: czy Ty robisz może nagłówki na zamówienie?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy?

    PS. Odpisz u mnie na blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ; * Dlaczego by nie ?
      A co do nagłówków , to nie , ale jeżeli chcesz to mogę zrobić < 3
      Podasz mi tylko email i , ci zrobię ; *
      Pozdrawiam ^ ^

      Usuń
    2. To ja już obserwuje ;*
      jeej.. naprawdę? :)) to jest mój e-mail: klaudia0997@gmail.com

      Bardzo dziękuje <3 i oczywiście się jakoś zrewanżuje ;*

      Usuń
  21. również obserwuję i zapraszam do mnie na konkurs! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. łoj chyba się nie dodał komentarz;o ja też obserwuję, zapraszam do mnie na konkurs! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno zmiany wyjdą na dobre, zobaczysz.;)

    Obserwujemy? *__*
    http://hooneyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , tak one już zaistniały ; D
      Dziękuję ; *
      Pozdrawiam ^ ^

      Usuń
  24. Świetny blog ! Super nagłówek i muzyka w tle. ;)
    Trafiłam przypadkiem ale nie żałuję tego. ^^
    Pozdrawiam. :DD

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/
    (Obserwujemy ?)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie tu u Ciebie, tak przejrzyście :))

    ps. może obserwujemy wzajemnie? ;d
    Pozdrawiam Stella x

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zmiany i super muzyka uspokajająca... Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wygląda teraz Twój blog :) Uwielbiam takie przejrzyste blogi :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny nagłówek i zgadzam się z Moniaa ♥ fajna muzyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mojemu też przydałoby się trochę zmian :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!