niedziela, 3 marca 2013

Taki zwyczajny, ponury dzień . .

Cześć : )
Po prostu piszę , tak na luzie  szczerze mówiąc . . za niedługo będę musiała się pouczyć do tego wszystkiego co mnie jutro czeka ; ( w sumie nie chce mi się , ale co zrobić ? Jak mus to mus co nie ? : * Musze się wam przyznać , że teraz częściej dodaję posty o codzienności , nie są to jakieś szczegółowe tematy jak może już zauważyliście . .  dzisiaj specjalnie nie mam najlepszego humor z racji tego ze źle się czuję . Ta notka będzie na dzisiaj ostatnią , bo sami rozumiecie szkoła ! ; ( Gdyby nie ona to , bym pewnie coś do was jeszcze napisała czy coś . . , a tak to nie mam czasu n o i jakoś to życie leci co nie ? ; ) Szybko mi nawet weekend zleciał .. , a tak wyczekiwałam tego piątku no nic , jutro już poniedziałek i znowu do szkoły . . Jakoś przeżyję te 8 lekcji xD . Pod postem i zdjęciami , które zaraz dodam będę pozdrowienia dla moich najlepszych : * Więc Trzymajcie Się Kochani W Tą Niedzielę Żegnam się już Pa Pa : *


 Pozostawiam was z moimi nieudanymi zdjęciami ; ) Całuję Mocno Pa ! ; )

3 komentarze:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!