poniedziałek, 18 marca 2013

Tak zwyczajnie .

Heej : * ! 
Jak się macie na początek tygodnia ? Jest okej ? U mnie tak nawet może być , ale nie będę wam tu opisywać , bo bym chyba padła . W sumie to przychodzę dzisiaj do was z nowymi propozycjami na posty . O tak !  . W następnej notce spodziewajcie się wyborów blogów czyli :  " The Versatile Blogger Award " , tak jak już pisałam na moim nowym blogu , wybiorę spośród was tylko kilku , dokładnie to nie wiem ile , ale jeżeli się nie mylę to z około 15 , bo tyle właśnie mam pytań . . , a po krótkiej notce z wytypowaniem blogów , przejdę do notki gdzie będziecie mogli zadawać mi przeróżne pytania . No dobra ja tu tak gadam i gadam . W sumie to na prawdę dziękuję wam wszystkich , że wchodzicie tutaj . Jest mi niezmiernie miło i na prawdę dajecie potężnego kopa ! : * Tyle wejść i tylu obserwatorów ? Nie spodziewałam się . Cieszę się każdego , dnia że mam was i prowadzę tego bloga . Kocham was , a teraz zostawiam was z moimi jakże zawsze fajnymi zdjęciami ! Pa : * 


Link do nowego bloga : Klik .
Nowa fajna nuta Taylor Swift - " 22 " Lubicie ? Klikajcie ! : *

Całuusy ! : )

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam, dzięki za obserwację, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze, to nie lubiętakiego komercyjnego szaju jak Taylor Swift ; 3
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest śliczny! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tą piosenkę :)

    obserwujemy?

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłowek masz świetny i wgl. cały blog :)
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nagłówek ;*
    obserwuję i liczę na rewanż ;3
    alleishsa.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak już wiele razy to słyszałam , ale bardzo dziekuję ; )
      Pozdrawiam ; >

      Usuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!