sobota, 9 marca 2013

Wszystko Od Nowa ..

Cześć Misie ; * 
Tak , tak dobrze widzicie zaczynam wszystko od nowa . Zbierałam się na to wszystko i w końcu postanowiłam że trzeba to moje życie zmienić , tak na nowo . Cieszę się , że u mnie już jest okej , bo bywało nie za dobrze ; ( Ale już Okej więc , będzie lepiej mam taką nadzieję .. ♥ Dziękuję wam za te obserwacje i wejścia na mojego bloga , nawet nie wiecie jaka to radość , widzieć że ktoś czyta mojego bloga ! : * Na prawdę te wasze komentarze i to wszystko motywuje do kolejnego działa ; * Kocham po prostu jak dodajecie te miłe komentarze wtedy takie mam wrażenie , że jeżeli mój blog czytają te parę osób czuję się wtedy taka szczęśliwa .. ♥ że mimo mojej pracy , ludzie chcą więcej ! ; ) W związku z tym , że wczoraj było u mnie średnio z poczuciem humoru dzisiaj dodam zdjęcia .. ♥ Wczoraj na eska.pl może widzieliście videoczat z Sylwią Grzeszczak do nowej piosenki pt " Flirt " . ? Dla mnie jest przepiękna i cudowna , jak Sylwia dobiera te wszystkie słowa .. kocham ją za wszystko jestem jej wierną fanką ; ) Już niedługo jej koncert , i wystąpi z kolejną piosenką w eska.pl ; 0 Czekamy już niebawem .. zainspirowała mnie bardzo i w najbliższych dniach zaśpiewam cover " Flirt " . Mam nadzieje,  ze spodoba się wam , jak też przypadnie wam wiernie do gustu : * Uff . . w końcu miałam do was o czymś napisać , bo tak cały czas tylko zwyczajne notki .. No to zaczynamy wszystko od nowa ! : * W mnie wiara , że wszystko się uda . . Lece Już Na pewno jeszcze dzisiaj do was wpadnę : * Pa ; )



 Link do nowej piosenki Sylwii Grzeszczak Flirt . ♥
 Już niedługo , zaśpiewam ten cover właśnie do piosenki " Flirt " . Co o tym myślicie ?
 Jak Wam Mija Sobota ? ; ]

Całuusy : *

8 komentarzy:

  1. jeszcze nie słyszałam nowej piosenki Sylwii Grzeszczak-.-
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz już szansę posłuchać ; ) Wczoraj była tej piosenki premiera na eska.pl ; )
      Na pewno wpadnę : >
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  2. Super zdjęcia!:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!