sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc ! + Zdjęcia . .

Witam ! ♥ 
Przychodzę do was właściwie ze zdjęciami i życzeniami Wielkanocnymi . W sumie nie myślałam , że o tej porze do was napiszę , ale czuję się dobrze na siłach , więc mam nadzieję,  że notka wypadnie okey. Pod postem dodam wam pytania szczególnie tylko dla was . Chciałam wam życzyć : Spokojnych , Zdrowych , ale tez udanych Świąt Wielkanocy oraz Fantastycznego i mokrego Śmingusa Dyngusa ! ♥ . Fajnie , że są święta , ale wcale ich nie czuję z tego powodu iż jest śnieg i non stop pada . Dzisiaj jest nawet fantastycznie , bo pogoda dopisuje świeci słoneczko i bardzo się cieszę , oby tak dalej było . Jutro mnie niestety nie będzie i nie będzie żadnych postów , za co was z góry serdecznie przepraszam , ponieważ jadę do rodziny . Mam nadzieję , że będzie fajnie i co nieco z kuzynką powariujemy : ) Co by tu do was jeszcze napisać , zawsze się tak na więcej słów rozpisuję , a dzisiaj tak ogólnie .Dziękuję , jeszcze raz za te wejścia , obserwacje , a także za komentarze którymi mnie obdarowywujecie . Jesteście kochani ! Po prostu blog dodaje mi  sił . I na prawdę warto jest czasem coś zrobić fajnego , a potem mieć z tego wielką radość , że do tej pory coś się osiągnęło . Dobrze to ja jeszcze raz życzę wam tych Spokojnych I Zdrowych Świąt ! A tymczasem lecieć pomagać w wszystkim co dzisiaj zawita na moim świątecznym stole ! Pa : * Trzymajcie się Cieplutko ; )


 Pytania :
Jak wam mija dzień ?
Jak mijają przygotowania do dzisiejszego dnia ?
Jesteście zadowoleni ze Świąt ? 

Pamiętajcie wpadać na moje dwa blogi z modą , 
a także z opowiadaniami :
 Moda . Klik .
Opowiadania Klik .

Całuusy ! : )

18 komentarzy:

  1. Fajny blog :) Śliczne zdjęcia :D
    Wesołych świąt :D i dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąte zdjęcie jest śliczne :3 Na razie dzień mija mi bardzo dobrze, przygotowania także :) Bardzo, ale wolałabym mniej śniegu :D Wesołych Świąt :*

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/ - zaobserwujesz??
    Ja twojego obserwuje :)
    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ;)
    Słonecznych Świąt i Mokrego Dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu nie ma jakiejś wielkiej atmosfery świątecznej (może dlatego, że śnieg za oknem ;/ )
    Święta, święta i po świętach a ja nawet tego nie odczuję ;/
    W każdym razie wesołych ;3

    Śliczne zdjęcia !!! *_*

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś! Bardzo łądne zdjęcia! :)
    Dzień mija mi bardzo miło! Byłam z grupką znajomych święcić koszyk, zabawnie byo przynajmniej :)
    Hm przygotowania? bardzo dobrze, wysprztane, wypieczone, ubranie przygotowane ^^ i teraz tylko odpoczytac :)
    Ja jestem zadowolona :D Tylko troszkę dziwnie ze tyle sniegu :) ale w końcu wolne :D i mozna odpocząć <3
    Wesołych świąt!
    i równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, będę odwiedzać!! :)
    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;p
    wesołego ;p

    http://goodskategirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Bloga obserwuję już od dawna jako Paulina Motyka .
    dziękuję za komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szczerze mówiąc nie czuje tych Świąt;<
    Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba Święta Bożego Narodzenia :) Wezsołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całusy. Ja jakoś nie lubię ' strzelać ' sobie foci:D

    OdpowiedzUsuń
  13. wesołych świąt. c: śliczne zdjęcia. *.*
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!