wtorek, 12 marca 2013

Ponowny Hongout . .

Witam Wszystkich ; *
Dzisiaj tak szybko wróciłam ze szkoły i pomyślałam , że napiszę do was co nie co ; ) Głównie chodzi mi o ponowy videoczat czyli " Hongout " . Po prostu na tym niedzielny byli tylko moi przyjaciele , a także znajomi , a nikogo nie było z czytelników , z czego byłam bardzo rozczarowana co pisałam wam w chyba 2 poprzednich notkach . . I tak w sumie sobie pomyślałam , że jeżeli jest tu was aż " Obserwatorów " - 59 , zorganizuję i skontaktuję się z jednym z was . ♥ Polegać będzie to na tym , że po prostu sama tego Hongoutu nie będę prowadziła tylko z jakąś tutaj z czytelniczek .. Więc jesteście gotowi na ponowny hongout ? Pytanie tylko jedno . . czy dalibyście radę poświęcić swój cenny czas , na może 2 godziny ? Jeżeli tak będzie mi bardzo miło .. ♥ Bo w sumie chciałabym , żebyście mnie lepiej poznali nie tylko z blogowania , i z tych słów , co niektórzy mówią , że wkładać dużo serca w to , żeby wyglądało to jak wygląda ; ) Tak jak już powiedziałam , jeżeli ktoś by chciał z mną założyć hongout , zapraszam piszcie w komentarzu . . , i tez oczywiście jeżeli chcielibyście być zaproszeni na videoczat , byłabym bardzo wdzięczna o napisanie własnych email . . , wtedy będziecie automatycznie włączeni ; ) To , chyba na tyle z moich słów . Aaa zapomniałabym videoczat był by w piątek ( 15.03.2013 ) o godzinie 16 ; 30 . Jeżeli macie czas serdecznie was zapraszam ! ; * Ja na prawdę nie gryzuję , jeżeli będziecie mieli jakieś nurtujące pytania , proszę pytać odpowiem wam na wszystkie . Więc czekam na was w ten piątek , no i jak by co proszę napiszcie mi czy mielibyście czas . ♥ To tyle Pa ! : *



Jeżeli by ktoś się zdecydował , to wiecie co macie robić ; )
A tymczasem zostawiam was z tą nutą : More Than Friends ♥
Na razie jedno , zdjęcie , ale zrobiłam znacznie więcej , więc jeszcze dzisiaj do was wrócę Bay ; *

Całuusy ; )

5 komentarzy:

  1. Ja mam czas!!! Zapraszm cie na mojego bloga-http://siewkablog.blogspot.com/
    (Jagby coś to jest mój nowy blog-mój stary evblog00.blogspot.com musiałam usuąć ,wiem ,że czytałaś mojego starego :) Mam nadzieję ,że ten też będzie ci się podobał)Hangout- świetna sprawa :) Jak już kiedyś ci mówiłam to bardzo chcę z tb pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam , i nie wiedziałam , dlaczego go już nie ma ; )
      Ale się cieszę, że tak szybko powróciłaś ; * Wpadnę na pewno ; )
      To jak by co zgadamy się wyślę ci wiadomość ; *
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  2. Aaa znowu zapomiałam :/ Mój email: siewkablog@gmail.com <33

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!