sobota, 2 marca 2013

Fru Fru * _ *

Cześć ! : *
U mnie fantastyczna pogoda , aż chce się żyć ! ; * Mogło by już być tak do końca życia . .. ♥ W sumie dopiero mamy rozpoczynający się Marzec * _ * Chciała bym już wakacje , te gorąca , i ten volny czas od wszystkiego !  ; ) No , ale trzeba się jeszcze pomęczyć do końca Czerwca no i będzie już volne ; ) Cieszycie się , że zostało tylko 3 miesiące szkoły ? : * Dla mnie wprost przecudownie . . Dzisiaj od rana w sumie posprzątałam pokój, zjadłam śniadanie i ogarnęłam się i tak ogólnie słuchałam radia * _ * RmFm Oł Yee Tak w skrócie mówiąc mam fantastyczny humor : * . . I tak wpadła mi nowa nuta Eneja " Lili " Lubicie Może ?
; ) Mi bardzo .. ♥ To Tyle ..  Pa ! : *


To zostawiam was z nutą Eneja : " LiLi " 

" Ja namaluję dzień Twoją ręką
Na Ziemi pojawi się cud.
Dotykiem koloruję na niebiesko,
Zamieni się czarne na róż ! "

Całuuusy ! : *

2 komentarze:

  1. Mi zostały jeszcze tylko dwa miesiące,szkoda ze zamiast coraz luźniej to w szkole pod górke ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem rozumiem cię doskonale :*
      Niestety trzeba to jakoś przetrwać ; )
      Pozdrawiam ; *

      Usuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!