niedziela, 10 marca 2013

Zawiedzony Hongout ; (

Heeej  .. ♥ 
Weszłam na hongout , myślałam że ktoś się odważy i zapyta mnie o parę rzeczy związane z blogiem , czy jak go zaczęłam co mnie do tego skłoniło . Nawet wysyłałam linki na wszystkie wasze blogi , ci którzy mnie obserwujecie i nie tylko . Smutno mi jest że nikogo z czytelników blogowych się nie pojawił . .  No trudno może kiedy indziej zrobimy Hongout . . w sumie myślałam że będzie , no ale nic jeżeli mielibyście czas w czwartek  ( 14.03.2013 ) - To serdecznie was zapraszam ; ) Myślę , że zrobię go tak gdzieś dopiero o 16 ; 30 nie wcześniej .. ♥ No i co ? A może teraz jesteście już oderwani od wszystkiego i chętnie pozadawalibyście mi pytania ? Jeżeli tak piszcie : * Tutaj możecie mnie znaleźć będe na was czekać więc zapraszam jeszcze raz ; ) Pa : * !


Link do Hongoutu : Klik !

Całuusy ! ; )

21 komentarzy:

  1. paczałki masz cudowne ;)
    również obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twój blog . ;D
    jak będę akurat w domu i trafię na tą godzinę to na pewno będę . :D zapraszam częściej . :D
    http://kamerkowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania darmowe okulary!
    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie
    fajny blog
    + obserwuje :):*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!