niedziela, 17 marca 2013

Niedziela, Nowy Blog .

Cześć : *
Witam was kochani . Pewnie część z was już wie dobrze o tym , że dzisiaj zaczęłam blogować na osobnym blogu . Jest on związany z modą no i w sumie to z inspiracjami , które nabywam codziennością . Jestem bardzo podekscytowana , że nawet jeszcze nie podałam , wam wgl adresu ,a wy potężnie mnie śledzicie! . Ci co jeszcze nie wiedzą o nowym blogu , chętnie podam link do niego na dole pod postem . I w końcu weekend się kończy , jutro trzeba iść do szkoły i wytrzymać , te godziny . Mam nawet fajne bo jutro 3 lekcje i rekolekcje , więc okej . Tak patrząc za oknem pogoda dosyć ładna,  ale zimno strasznie .. Nie lubię właśnie takich wietrznych pogód . Jem sobie ciasteczko , i zaraz będę pędziła do lekcji , których wczoraj jakoś nie chciało mi się odrabiać . No więc dzisiaj trzeba wszystko odrobić i mieć święty spokój , chociaż nie chce mi się iść szczerze jutro , bo w sumie to masakrycznie się czuje , mam nadzieję że do jutra mi przejdzie . Na pewno napisze do was jeszcze jutro , a także w wtorek i w środę . Nie wiem jak to będzie wyglądało w czwartek , bo w piątek to luz . Więc to na tyle z dzisiaj . Trzymajcie się cieplutko ! A ja zabieram się w końcu do tych lekcji i mocno was całuję ! O , zapomniałabym dziękuję wam za te komentarze i już za 100 obserwatorów . Jesteście Kochani ! Pa : * 


Link do nowego bloga związanego z modą : Klik !

Całuusy ! : *

24 komentarze:

  1. obserwuję również :)


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁADNIE CI W TYM KOLORZE :)

    http://thomasgain.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No tak , już dostałam , chyba tysiące
      komentarzy na temat moich oczów ; )
      Ale dziękuję ; * Pozdrawiam < 3 .

      Usuń
  4. śliczna jesteś :)
    obserwuję również. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo podoba mi się Twój typ urody!
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale oczy ♥ Pozazdrościć ! Zapraszamy do nas http://wandalanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety - jest szkoła, są obowiązki... Powodzenia w naukowych zmaganiach!

    Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z nowym blogiem i w szkole ;)

    zapraszam do siebie ;)
    www.anullac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jutro 7 godzin w szkole ;/

    ładne zdjęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu.uu to na prawdę nie za fajnie < 3
      Dasz radę wierzę w Cb ; *
      Pozdrawiam : >

      Usuń
  10. ciekawy blog. obserwujemy ? ja już C: mam nadzieję,że się odwdzięczysz:>
    http://www.swaggiexbeybe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!