piątek, 29 marca 2013

Nieobecność . .

Hej ♥ ! 
Jejku , długo mnie tu nie było . Co nie ? W sumie jedyny powód za którym mogę się usprawiedliwić , to to iż nie miałam praktycznie na nic czasu , szkoła życie prywatne i w sumie obowiązki . Jestem już i mam nadzieję , że wybaczycie mi to ♥ . Wpadałam tylko na chwilkę żeby popatrzeć ile was przybyło , a tak w sumie nie miałam na nic pomysłów . W poprzedniej notce jak wam napisałam , że będą notki tematowe to będą . Dzisiaj postaram się już z wszystkim ogarnąć i dodać 4 notki . Dziękuję jeszcze raz za te komentarze z ostatniej notce . Miło było czytać , że podoba wam się wystrój , ostatnią rzeczą , którą zmienię będzie to tylko nagłówek . Muszę go tylko trochę pozmieniać . Reszta dziewczyn niektórych , oczywiście pytała mnie o to , czy robię nagłówki na zamówienie . Hmm , tak sobie myślałam , żeby założyć osobną zakładkę na zamówienia , i tam będziecie mogły mi podawać swój adres email i , jakie chciałybyście te nagłówki w ramach zamówienia . Dobrze to , ja już kończę ogarnę pokój , i zabiorę się za to wszystko . Jeszcze dziś spodziewajcie się dużo notek ! W sumie to pogoda u mnie niezadowalająca , śnieg z deszczem - . < Jutro jeszcze do kościoła z koszykiem wielkanocnym . Niestety będę musiała iść w ciepłych ubraniach , bo ta pogoda , wykańcza psychicznie no nic , ja już się z wami żegnam a wy trzymajcie się cieplutko ! Do zobaczenia jeszcze dzisiaj ! : *


Ps . Zapomniałabym mam nowego bloga z opowiadaniami : Klik .
I oczywiście blog z modą nie zapomnijcie na nie wpadać : Klik .

Całuuusy ! : )

27 komentarzy:

  1. zajebisty post! <3

    zapraszam! --> cupcakes-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, miło się czyta! zapraszam mam nowe zdjęcia foreveryou19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie czyta się Twoje posty ;)
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że nadal się będzie miło czytać ; )
      Pozdrawiam I Dziękuję ; )

      Usuń
  4. U mnie też pogoda pod psem, czyli pada i wieje. Koszmar! Ja chce wreszcie wiosnę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom < 3 Niestety . Też chcę ; )
      Pozdrawiam Również ; *

      Usuń
  5. Wypoczywaj i chilluj ile wlezie :) śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie.
    Również obserwujemy.
    Pozdrowionka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda jest straszna, u mnie cały dzień pada śnieg, ech! Na Wigilię nie było śniegu, to za to na Wielkanoc mamy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety , trzeba to jakoś przetrzymać < 3 .
      Pozdrawiam ; *

      Usuń
  8. Kto śpiewa tą piosenkę w tle ?;) Podoba mi się ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rozpisane , jakie są tam piosenki ; )
      a o którą pytasz ? ; )

      Usuń
  9. Pogoda wykańcza- to fakt. Nie znoszę takiego czegoś za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :*

    Zapraszam do mnie :)
    + oczywiście obserwuje i jeszcze raz bardzo dziękuje za nagłówek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Ależ oczywiscie , że wpadnę z przyjemnością ; )
      Nmzc ; * Pozdrawiam < 3

      Usuń
  11. dziękuje za obserwowanie ! ja również będę tutaj częśćiej wpadać a tobie nakazujee robic wiecej postów ! hahha :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za obserwacje ! również będę zaglądać tutaj częśćiej ! rób więcej postów ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!