poniedziałek, 4 marca 2013

No To Poniedziałek ; D

Heeejka Misie ! : *
No to ja już po szkole o 15 : 3O , a wy ? W sumie dzień w szkole zleciał mi dość rewelacyjnie nic ciekawego się nie wydarzyło . . Kartkówki , i testy to normalne ; ) A wy jak zaczęliście tydzień ? ; ) No to tak , na prawe już nie wiem jakie notki dodawać , i jestem sobą trochę rozczarowana z tego powodu , bo nie chcę żeby były monotonne i takie do niczego ; ) Więc może wy byście mi podsunęły co  fajnego ? Co wy na to ? ; * Byłam bym wam bardzo wdzięczna ; ) Mnie i mój region znów kopnęła radością pogoda która dzisiaj jest ^ _ ^ Bardzo się cieszę , że w końcu odeszły te zimna i te śniegi ; D A u was jaka pogoda ? ; * Mam nadzieję , że dość równo fajna ? : * Zastanawiam się tak szczegółowo , nad śpiewaniu coverów różnych fajny piosenek ; ) Tylko się jeszcze zastanawiam , musiała bym wypróbować nad jedną i dam wam znać okej ? ;* A wy co na ten temat myślicie ? .. ♥ Jeżeli jesteście zdania na tak : bardzo proszę was żebyście podały mi fajne utwory , w których wybiorę 7 piosenek .. Całościowo , mogła bym nagrać 15 coverów ; * Więc czekam na wasze pomysły na temat postów , jak także na temat coverów ; ) Lecę robić zaproszenia na zajęcia * _ * Więc trzymajcie się bardzo dobrze Jeszcze tu dziś wpadnę .. A w tym przypadku zostawiam was z moimi zdjęciami . . Dość nadmiar ich macie przez te kilka dni co ? Pod koniec notki dodam fantastyczną dziewczynę która wystąpiła w 3 Edycji " X Factor " ♥ . Dobra Lecę . . Baay ; )





 Tu macie linka do tej dziewczyny z X Factora :  Kaja Czulewicz - Stay .
Nuta Na Dziś , która bardzo mi przypadła do gustu : Demi Lovato - Heart Attack .

DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ ZA TE WEJŚCIA , KTÓRYMI MNIE OBDAROWUJECIE PRZEZ OSTATNIE MIESIĄCE I TYGODNIE ! ♥ KOCHAM WAS MISIACZKI ; )

CAŁUUSY ! : * 

5 komentarzy:

  1. U mnie również skończyła się w końcu zima i dzisiaj świeciło piękne słoneczko. :)
    Niestety nie mam zadnych pomysłów. :c
    Jesteś śliczna. :))

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/
    Obserwujemy ? jeśli tak, napisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bardzo Ci Dziękuję ; *
      Jasne ; ) Wpadnę na pewno ; )
      Pozdrawiam Serdecznie ; *

      Usuń
  2. Fajnie, super i jeszcze raz genialnie :-)
    Twój blog jest oryginalny, bardzo fajny!
    Jesteś bardzo ładna, tylko pozazdrościc :-)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://asia-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!