czwartek, 7 marca 2013

Juhuhu ! ^ ^

Cześć : * 
Z racji tego , że dzisiaj już czwartek postanowiłam napisać dzisiaj tak na szybciutko moi kochani .. ♥ ponieważ nie będę miała jutro zbytnio czasu , bo nauka i wgl tak pewnie sobie pomyślicie głupia uczy się w piątek , na początek weekendu ? ^ ^ Otóż niestety będę musiała , bo dużo tego jest i bym się nie wyrobiła jak bym zaczęła wszystko od soboty .. Dzisiaj tak ogólnie zrobiłam tylko 2 zdjęcia dla was < 3 A z Vlogami na razie się wstrzymam , bo za mało czasu mam , ale postaram się coś dla was w najbliższym czasie nakręcić . .♥ Lub tez się zastanawiałam nad Livem 3 godzinnym ? Co wy na to ? : * Jeżeli , jesteście zdania tego , że live proszę piszcie komentarze i czy to dobry pomysł . . Jutro jak wiecie już " Dzień Kobiet " .. ♥ No To Moje Drogie Kobitki Wszystkiego Najlepszego I Dobrej Zabawy Życzę ; ) Tak patrzę  za okno już ciemno , ale w sumie dzisiaj taka pogoda do spania O . o pada , i wgl taka śpiąca dzisiaj jestem , ale już jest okey : * A u was jak tam z prognozą pogody ? ; ) Mam nadzieje , że nie tak źle jak u mnie . . No to idę pokój ogarniać . A bym zapomniała , jutro jeżeli nie będziecie mieli jakiś szczególnych planów zapraszam na video , z Sylwią Grzeszczak , która promuje nową piosenkę " Flirt " . . ♥ Wywiad odbędzie się w Radiu Eska o godz, 18 ; 00 . . To tyle Kochani Trzymajcie Się Cieplutko ! ; *


15 komentarzy:

  1. Masz fajny blog, dałabym obserwację, ale mam zbyt słaby internet - następnym razem to zrobię.

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog- wgl.. jesteś śliczna i zakochałam się w twoich włosach ;P

    ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjecia;]
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog !
    obserwuję :)
    Już czekam na nowy post !
    Zapraszam do siebie :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna jesteś :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!