środa, 13 marca 2013

Luźno xD . .

Cześć Moi Kochani : *
Tak jak już po szkole , jakimś cudem wytrzymałam te długie godziny w szkole ; * I ten tłok w szatniach po prostu masakra xD . . No , ale jest okej w sumie to jestem mega zmęczona , ale jednego dnia bez bloga nie odpuszczę , żeby coś do was tu nie napisać ♥ . Tak sobie wchodzę na bloga , a tu 9 równych przemiłych jak i zaskakujących komentarzy ; * i coraz więcej obserwatorów ; * Dziękuję wam na prawdę za te wejścia,  jesteście wprost przecudowni i kochani ; * Tak szczerze mówiąc nie spodziewałabym się , że tak szybko zaistnieje tutaj na blogspot.com . . Myślałam , że nikt mojego bloga nie będzie czytał , że będzie po prostu od tak . A tutaj tylu was jest za co na prawdę wam serdecznie dziękuję ; * W miarę mojego czasu wchodzę jak mogę , żeby wam odpisać , czy nawet pooglądać wasze blogi ♥ . Jesteście tak samo mega zajebiści ,  jak wasze cudeńka ; * Hmhhh . . Po prostu brak mi już słów , bo na prawdę nie spodziewałam się że tak miło spędzicie na moim blogu czas , a tu takie zaskoczenie ; ) Cieszę się , że chcecie ten ponowny hongout . . ♥ tak jak już mówiłam będzie on w ten piątek czyli ( 15.03.2013 ) o godzinie podajże 17 lub 16 ; 30 ; ) tylko na prawdę chciałabym z wami pogadać na różne tematy , po za blogiem i z wszystkim ; ) Więc czekam na wasze emaile , będziecie zaproszeni ; ) Czas na hongoucie będzie nieokreślony w końcu to piątek i czas odpoczynku ; ) Możecie zadawać mi przeróżne pytania ; ) Nie obrażę się i odpowiem na wszystkie z was ; ) Mam nadzieje , że przybędzie was bardzo dużo , że miło spędzicie ten czas z mną , tylko zaopatrzcie się w coś do picia , bo zamierzam poświęcić wam praktycznie dłuższy czas ♥ . Więc to tyle , a teraz dodam kilka wczorajszych zdjęć , które nie weszły mi już na wczorajszą notkę , nawet nie wiem z jakiego powodu więc trzymajcie się i pamiętajcie , o zapamiętaniu i podaniu mi tych emaili ; ) To Pa : *


 Jak wam minął dzień ? ; )
Trzymajcie się byle do Piątku : * 

Całuusy ! ; )



12 komentarzy:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!