sobota, 16 marca 2013

Inspiracje + Nagłówki ♥ .

Heeejo : *
Tu znowu wasza Klaudia ! : * Nie mogę żyć bez bloga . . , zawsze jak wchodzę muszę do was coś napisać , żebyście się nie nudzili moimi starszymi postami , a więc pomyślałam , że zrobię z takich świetnych inspirujących mnie zdjęć , ciekawe nagłówki .. ♥ A wy co o tym myślicie ? Myślę , że to nawet dobry pomysł . .W sumie trzeba szybko działać , to co ma się w głowie tak w jednej chwili , żeby potem nie wyparowało i odeszło . Nie mogę jakoś pozbieram się z tymi lekcjami , bo tak bardzo chcę wam właśnie tutaj wszystko pokazać , w sumie już prawie 18 ; 20 , więc nie zwlekam . Hmhh mam nadzieje , że spodoba się i wam .To co zauważyłam na niektórych blogach to , to iż robią co poniektórzy nagłówki bez tła tylko same zdjęcia i nazwę bloga . Dla mnie inspirujące bardzo ciekawe : * A czemu ja bym nie mogła spróbować ? Wobec tego , dziękuję że tak często mnie inspirujecie do co poniektórych fajnych rzeczy ; ) Bardzo się z tego cieszę .. ♥ A więc na ten temat mogę tylko je dodać : * I jak podobają się wam ? ; ) Piszcie w komentarzach śmiało .. ♥



Nainspirowała mnie do tego : Klik ♥ .
Na prawdę warto zajrzeć ,  prowadzi świetnego bloga ; ) Pełna rewelacja ; ) 
No to nagłówki , które zaistnieją tutaj u mnie kiedyś na blogu ♥ :


 To ja już zabieram się za te lekcje i za jakieś może 
2 godziny wpadnę tu jeszcze do was Pa : * ! 

Całuusy ; )




4 komentarze:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!