sobota, 16 marca 2013

Zmiana i nudy . .

Dobry Wieczór ♥ . 
Miałam napisać za te godziny od dodania tamtego postu , wiem . Jakoś tak się złożyło , że robiłam w tym czasie co innego . Jak może zauważyliście dodałam kolejny nowy nagłówek na bloga : * Co nie co mój kochany , przez was blog przeszedł kilka małych zmian .. ♥ Przecież nikomu jeszcze małe zmiany nie zaszkodziły prawda ? Będzie to już ostatnia notka na dzisiaj bo co kol wiek robiłam , jestem zmęczona gorzej niż po szkole w tygodniu . I praktycznie to się nudzę , czekam na wasze komentarze dotyczące mojego nowego bloga , ale jakoś was nie widać no cóż może jutro wpadniecie ; * Będę na was czekać z niecierpliwością . Tak ogólnie mówiąc , myślę nad wszystkim co dzieje się wokół mnie i co się działo , co takiego się zmieniło . Powiem wam szczerze że jedynym dobrym wyborem było założenie bloga prawie rok temu . Jestem wdzięczna sama sobie , że tu pozostałam , bo miałam już takie myśli nad skasowaniem go czy może nawet zostawieniem go takim jakim był przedtem , ale zaryzykowałam i wiem że było warto . No bo w końcu bez ryzyka nie ma zabawy czyż nie ? Wiem , tak na prawdę , że początki są najtrudniejsze , jak widzimy ile włożyliśmy w cały blog pracy , a nikt nawet nie przejrzał naszego bloga . Codziennie czekamy na chociaż jeden mały komentarz , który da nam motywację na działa do dalszej pracy . . Dzięki wam uwierzyłam , że to wszystko ma sens . W tygodniu , gdy jest szkoła zbieram się szybciutko do niej , kończę lekcje robię swoje i jak najszybciej chce do was coś napisać ; ) Kocham ten blog , i nigdy go nie skasuję chociażbym miała mieć 30 lat , czy nawet też 50 . Wtedy przypomnę sobie jaka byłam młoda , i te wszystkie wspomnienia związane właśnie z wami . Jeżeli do czegoś dążymy nie warto jest przerywać tego w takim momencie najcenniejszym dla nas ♥ . Dziękuję wam jeszcze raz za wszystko . . Lecę się już położyć Pa : *


37 komentarzy:

  1. Witaj. Nie wiem, jaki miałaś wcześniej nagłówek, ale ten jest rewelacyjny. Sama zrobiłaś? Bardzo mi się podoba.
    Świetna fota- widać, że jesteś fajną osóbką.
    Dziękuję ci bardzo za odwiedziny i zapraszam ponownie, tym bardziej, że zorganizowałam konkurs i masz szansę wygrać książkę. Jak nie dla siebie to dla kogoś na prezent.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bardzo Dziękuję . Tak sama . Można go zrobić w photoscape ; )
      Łatwa rzecz dobrać kolory nałożyć akcje ; )
      O bardzo miłe z twojej strony ; ) Nie ma za co ; )
      Na pewno wpadnę ; >
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
    2. Photoscape mam, ale nie wiem, jak zrobić taką fakturę na zdjęcie, czy jak to się tam mówi, żeby było takie,artystyczne'' ale pobawię się i może coś wykombinuje :-)
      Miłego dnia!

      Usuń
    3. Mogłabym ci zrobić, dla mnie to żaden problem ; 0 Podałabyś mi tylko zdjecia , które miałabym tam posklejać i nazwę i to wszystko na prawdę : ) Email masz u mnie w kontakcie ; )

      Usuń
    4. Ok. Jak poszukam tylko jakiś zdjęć do kolażu, to podeślę. :-) Dzięki.

      Usuń
    5. Nie ma sprawy ; * W takim razie czekam ; )

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)
    Zapraszam : maaddii.blogspot.co.uk
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ślicznie Dziękuję ; )
      Na pewno wpadnę ; >
      Jasne < 3
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
  3. Magiczne oczy *_*

    Zapraszam.
    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe No tak zabijają spojrzeniem * . *
      Dziękuję ; >
      Pozdrawiam < 3

      Usuń
  4. śliczne oczy woow *.*
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :*.

    xoxo weronika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : >
      Nie ma za co ; *
      Pozdrawiam ; )

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  5. super zdjęcie :)
    Obserwujemy.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś jak zrobiłam u mnie tło ... wejdź w zakładke '' szablon '' i wejdzie Ci w stronke z której je pobrałam ; )
    Twój blog również jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zdjęcie słodkie :))
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! *.*
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Świetny blog !
    Jak znajdziesz chwiklę , zajrzyj :
    www.depremidoo.blogspot.com :)

    + dodaje do obserwowanych oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w dalszym blogowaniu życzę. :)
    Obserwuję i pozdrawiam, pannazadziorna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś strasznie podobna do mojej koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!