wtorek, 2 października 2012

Brak wolnego czasu , . .

Haai ; *
Mam już serdecznie tej szkoły dosyć , nie dają nam nawet przez jeden dzień oddychnąć . ! To Jest jakaś masakra - . - na nic nie mam czasu , a akurat wzięłam chwile wolnego bo normalnie nie wyrabiam i zaraz znów wrócę do lekcji , wiem że wczoraj nie pisałam ale nie miałam wgl czasu , jutro nawet 6 lekcji to jakoś się wytrzyma .Hmhh chyba tyle no i co by tu powiedzieć nie wiem czy jutro napisze notke bo będę kuła do matmy i do gegry ; ( no niestety a w piąteczek kartkówka z chemii świetnie .! Chce Już nareszcie piątek . ! W dupie to już wszystko mam , tyle zadań i wgl najlepszym przedmiotem w tym roku to tylko moim zdaniem angielski i nic więcej no i może chemia , a tak to masakra - .- nienawidzę szkoły . ! Pewnie jesteście tego samego zdania co ja . ? Czyż nie . ? Można normalnie w trumnie się schować lub przejść na emeryturę młodzieżową - .- To Tyle .! Pa ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!