wtorek, 16 października 2012

Brak Czasu . . ; (

Heej ; - )
Piszę bo pewnie jutro nic nie dodam , ponieważ kartkówki testy znów czas zaczać , oni już na prawdę powariowali , nie dadzą nam jednego dnia oddychnąć . Po prostu można zwariować , a ja chce już piąteeek .1 Bo chcę moja wyczekaną 4 lub 5 z Biologi ; )Uff ciekawe co dostane , aż jestem ciekawa ; * Pewnie dobrą ocenę jak zwykle ♥ . No , ale sama nie wiem do końca jak dostane w piątek to wam podam ; ) Hmhh no nadal się uczę to już 2 godzina uczenia się bo dużo tego i wole się dzisiaj pouczyć niż wszystko na ostatnią chwilę . To tyle chyba na tym zakończę , jutro do was pewnie nie napiszę bo mam dużo roboty więc spodziewajcie się notki dopiero w czwartek to tyle Pa ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!