niedziela, 28 października 2012

Śnieeg . ! ! ! ; )

Haaai . ! ; *
Yes . ..Yes U mnie śnieg no normalnie , żeby pod koniec Października sypał śnieg to jakaś masakra , ale ciesze się nawet . Już tak bardzo chciała bym mieć te Święta ; * Kocham Święta ; * Tylko , żeby śnieg się pokazał bo w tamte Święta jak pamiętam wgl go nie było , i było zielono z choinką ; D . A co do mnie dopiero się ogarnęłam no i godzinę dłużej śpimy . ! ; * Fajnie bo przestawiamy się na czas zimowy ; D Jejejje ; * Ah dzisiaj mam dobry humor nie wiem czemu ; * Może to przez śnieg i fajne piosenki ; * Heheh ; * No to tak ja teraz zabieram się szybciutko za nowy blog , i jak skończę i będzie widać efekty nawet dosyć fajne to dodam bloga na tego bloga więc trzymajcie się . ! ; * U was też jest śnieg . ? ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!