sobota, 20 października 2012

Brak Czasu . . .

Haaai . ! ; *
Tak Tak dobrze widzicie brak czasu . U mnie niestety tak bywa wstałam dzisiaj jakoś tak o 6 : 55 i nie mogłam zasnąć , przebudziłam się umyłam i zrobiłam sobie śniadanko ♥ . ! Ogarnęłam trochuu pokoik , i teraz czekam na mame .! Jadę do sklepu , i nie wiem o której wrócę jak przyjadę pewnie zjem obiad i ogarnę resztę części pokoju , zabiorę się za lekcje pouczę i jakoś minie znów dzień . Tssa wczoraj piątek szybko zleciał zleci i sobota a także i niedziela i znów do szkoły , yyh niech już będzie ten dłuższy weekend . ! Każdy by pewnie chciał No Nie . ? ; ) Hmhh dobra to ja nie zanudzam , no to czekam na mame a wy trzymajcie się cieplutko Pa ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!