czwartek, 4 października 2012

Fajny Dzień ^ . ^

Siemka ; )
Hmh Pisze Bo jutro nie wybieram się do szkoły właściwie mam tylko 4 lekcje ho ho ; ) No i Czadzik x _ DD . A tam po za tym muszę ogarnąć pokój i jestem na http://tinychat.pl/lucyluucy ; ) Blog Lucy - http://lucy-luucy.blogspot.com/ Fantastyczny Blog Wchodzić ♥ . No Byłam Dzisiaj w szkole nawet spokoo było , ale jak wychodziłam z domu byłam mocno wkurwiona ale mi przeszło mam nadzieję że na długo bo nie lubię gdy jestem taka zła i nie pasuje mi humor , ale jest już okej tylko brzuch mnie trochuu boli , a tak to nic po za tym jak wspomniałam ogarnę pokój , zrobię lekcje , poczytam książkę " Wiosna 1941 " - Autorki - Ida Fink . Fantastyczna książka hahah ; D Odbija mi coś nie wiem czemu , a tak na prawdę dopiero na stronie jestem chyba 8 w książce ale podoba mi się ♥ . No i chyba zaraz pójdę zaparzyć sobie miętki bo brzuszek mnie trochuu pobolewa , a jutro dodam tyle notek na tyle ile starczy mi czasu ; ) Oczywiście tak jak powiedziałam humor mi dopisuje nawet w tej chwili : 16 : 55 ♥ . A musiałam zjeść kolacje Heh ; ) I Dlatego troche to trwało No i ogółem to oczy mja tu mówiłam ? A oo humorze no jest spokoo , nawet aam wariacje w bibliotece u mnie były ; O Ho Ho ; O No dobra nie zanudzam dodam jedną fotkę i Narka ; ) Ide Odrabiać Lekcje Bay ; *

Aaa . ! ; D Zapomnaiłam jeszcze jednego zdjecia dodać ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!