piątek, 12 października 2012

; )

Heei ; - )
No Nareszcie mam dobry Humorek , chodź dostałam 4 - Hista , 4 - Religia , 4 - Gegra ; ) No Nawet Nieźle ; ) Kończyłam dziś lekcje o 11 : 4O fajnie mam co . ? Heeh I miałam skrócone lekcje tylko po 3O Minut ; * Hmh przyszłam do domu , a w drodze do domu idę a jakiś gościu na mnie " O Jaka Śliczna "  . ! Normalnie później zaczęłam się z tego śmiać ; D No i tak jakoś dzień minął , chciała bym codziennie lekcje po 3O minut ; ) Fajne To Jest , ale przerwy były tylko po 5 minut i robiliśmy sobie zdjęcia , nie wiem może moja przyjaciółka doda je na fejsa to wam prześle tu i pokażę , no i przyszłam z szkoły wyszłam z psem zjadłam obiad posł muzz , no i ogarnęłam cały pokój dosyć szybko mi do zeszło ; ) No i raz dwa i pozamiatane . ! ; )No i tak od srody nic nie dodawałam , bo tak na prawdę w czwartek opadły mi siły , a z czwartku na piątek musiałam się jeszcze uczyć ; 0 No i nawet spokoo , z Biologii miałam kartkówkę poszła mi znakomicie . ! ! ! Tak mi się wydaje , ale spokoo było ; ) Wszystko napisałam oczywiście wybierałam grupe dla wszystkich ; ) I akurat B , ale nie była taka najtrudniejsza ; )No dobra , a teraz chyba coś poszukam na weheartit.com i dodam za niedługo być może inspiracje Października c( : Baay ; * * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!