sobota, 6 października 2012

Przemiana Bloga . ! ♥

Hej ; )
Mam dla was dobrą wiadomość , jak widzicie mój blog już jest w nowym wydaniu . Chciałam go zmienić od tak po prostu , jest bardziej taki poważniejszy , niż tamten co był , jest inna nazwa : Visual-World-Fashion ♥ . Mam nadzieje , że się podoba , no a jeżeli nie to trudno twoje zdanie twoja opinia . Teraz przedstawię wam stary wygląd i porównam z skanami z nowym :

Stary Wygląd : 


 Nowy Wygląd : 


 To Tyle co chciałam wam pokazać , mam nadzieję ze ten oto wygląd 
zostanie na dłużej niż 2 tygodnie ; ) Lece Bay ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!