czwartek, 18 października 2012

♥ ; * .....

Haaai ; - )
Jak może już zauważyliście mam znów nowy nagłówek , normalnie zmieniam je jak nie wiem , co więc nie będę obiecywać ze będzie on na stałe czy na 2 miesiące , bo co dzień mam nowe inspiracje związane z modą , książkami itp .No wiec jakoś leci , jutro nareszcie dzień bez kartkówek . ! Juuuuupiiiiiiiii . ! ; ) Hah normalnie taka radocha , ale ciekawa jestem co dostane z biologi ; O No ciekawe Ciekawe < 3 . heheh ; ) No i tak mnie mam zbytnio co robić więc pisze pogoda na razie dopisuje jest słońce i bezchmurne niebo wiec Lajkcik ♥ . No i tak dzisiaj oczywiście podpowiadałam na sprawdzianie z fizyki x _ DD . Masakra jakaś wgl się nie uczą , a ja ze taka dobre podpowiadałam no trzeba jakoś sobie pomagać ; ) Hmhh , jakoś taka dzisiaj pół energiczna jestem , ale szczegół ważne że z niemca dostałam 5 a z polaka dwie 4 ; ) I Git ; D A jak jutro normalnie nie dostane 5 z biologi , to kapa ;/ Ale dobrze mi poszło więc okej ♥ . No , a tka na zakończenie notki dodam fotkę z książkami ; ) Az miło popatrzeć usiąźć sobie w tylu regałach książek i poczytać z gorącą kawą lub herbatą ; * No więc zmykam Bay ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!