wtorek, 9 października 2012

Nudny Dzień . ..

Heei ; - )
No I Jak tam .? Zmęczeni . ? Już Po Szkole . ? Czy Może w Tracie . ? Hmh No więc , taak dostałam dzisiaj 4 z Polskiego ; ) Kolejna 4 Hah ; ) Najlepsze Dzisiaj Lekcje z klasą , takie jaja były , ze masakra ; D Heh , a tak po za tym zmęczona jestem nie wiem czemu nogi mnie bolą ręce tak samo , zamówiłam se pizze ; 0 Ciekawe , za ile będzie mam nadzieje , że szybko bo robię się głodna , a na obiad miałam spagethii ; ) Mm pycha ; * Dzisiaj taki śmiech z dziewczynami , że chyba zwariuję , Tekst : Po Co Nam Jaki Kol wiek Chłopak . ? Przecież klasa już nas męczy O LOL x _ D . No Taka prawda , ale było fantastycznie ; D heh . . zdycham już nic mi się nie chce, ale mam dużo nowych  pomysłów , na wszystko  ;) Tylko Kiecy je zrealizuje . ? Sama do końca nie wiem ; ) No Więc ja się zabieram do pracy i uczę się do niemca i wyczekuję na pizzę , a wam śle buziaki ; * Baay ; * Trzymajcie się ; * * *




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!