czwartek, 25 października 2012

Hahahahahaha ; D

Heeeejo ; )
No Witam Was już wieczorną porą , nawet nie myślałam że napisze do was notkę bo jestem zalatana na wszystkie możliwości . ! ; D Ale znalazłam chwilę , no więc tak lekcje przeprowadzone z moją najlepszą przyjaciółką Asią były wyśmienite hahaha nazywali nas panie profesorki , było śmienie i były też oklaski normalnie bosko było ; * x _ DD . Jutro kolejna cześć lekcji , jutro też w dwóch 3 klasach , mam nadzieję że będzie fajnie bo jutro moja klasa i ostatnia klasa . Hehehe ; D No , i tak jak mówiłam nie myślałam , że co kolwiek do was dzisiaj napisze bo ucze się wierszy dokładnie to 2 i bardzo ciężkich na 11 Listopada bo jest przedstawienie , i normalnie jutro mam ogółem tylko 6 lekcji , ale jestem zwolniona z 3 więc tlyko 3 lekcje Jooł ; D Cieszy Mnie To ; ) No i jutro piąteczeeek Mój wymarzony , nie wiem czy wgl jutro coś do was napiszę , więc może dopiero dodam coś z sobotę , bo jutro jeszcze będę musiała poogarniać cały mój pokój bo niezły bałagan mam sami wiecie , że jak jest szkoła nie ma czasu na nic , no nic to tyle nie zanudzam was a na dobry humor Zajebista piosenka którą każdy zna no to narkejszyn do jutra ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!