środa, 10 października 2012

Nudaa . .

Heei ; - )
Dzisiaj znów nietypowo , bo pisze jedna ręką , Dlaczego.? Heh otóż dwa wybite palce mam , to od grania w kosza , wypadła mi z ręki ( piłka) i spadła na palce , po czym stwierdzono , że mam wybite jutro idę do lekarza no to się okaże czy będę miała szyne  . . aa tak po za tym w piątek jak będzie wszystko dobrze , pójdę do szkoly , no chyba tyle tak pisze , żeby nie bylo zaległości z notkami i blogiem a przy okazji zmieniłam tło , nagłówek  i karty stron ; ) Bay ; * Lece sie uczyć gegry i biologii ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!