niedziela, 7 października 2012

Pogoda i Pogoda . . .

Cześć . . . . 
Dzisiaj dośc w nietypowym humorze jestem takim średnim dosyć . Nic mi się nie chce,  a jutro jeszcze s`ql jakoś bęe musiała wytrzymać te 89 lekcji co nie . ? heh ; ) A tak po za tym pogoda u mnie do kitu , jak pewnie w całości skrajnej Polski jest taka ; ( Nie ma co wgl wychodzić na dwór ; 9 tylko leje i leje wiatr i zimno + pochmurno , jakos sie wytrzyma a na 18 . OO do kościoła < 3 . No i później jak przyjde bee się uczyła chemi , matmy i gegry ; ) mam nadzieję , ze wejdzie m iwszystko do mojej pojemnej głowy ; ) Heh ; ) a teraz dodam zdjęcia z pogody pierwszą w piatek a drugą dzisiejszą robioną przed chwileczką .

Piątek : 
Godzina - 6 : 53 ; )


Dzisiaj : 


A tu takie tam 2 zdjęcia : 
Najlepsza moja książka , i zdjęcie z nudów ; )


To tyle na tą godzine może dzisiaj coś wstawie , 
ale nie obiecuje to pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!