niedziela, 7 października 2012

` Ciepło i gorąca Herbatka ; )

Cześć ; * 
A więc nie mam pomysłów na notki , więc napisze taką improwizacją może . No to tak , jak wspominałam ide dzisiaj do kościoła na 18 , ale bardzo wieje + zimno no i trzeba się ciepło ubrać , sama nie wiem co będę robić jak przyjdę pewnie ubiorę się w ciepłą piżamkę i będę zakuwała do przedmiotów i zrobię sobie ciepłą herbatkę ; ) W tym czasie trzeba dbać o to , żeby nie być przeziębionym bo chorób i przeziębień to nie toleruje , owszem zdarza mi się , że mam katar czy kaszel ale biorę leki i chodzę do szkoły , tylko gorzej jak złapie mnie angina lub zapalenie oskrzeli to wtedy już zakichana jestem 1OO % na 2 tygodnie leżenia w łóżku , a potem nadrobienie lekcji , masakra jakaś , na razie jestem zdrowa zobaczymy na jak długo , a tym razem lece ide kuć chemie to bay ; * I Miłego Popołudnia życzę ; )


` Na Koniec notki Fajna Nuta :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!