poniedziałek, 15 października 2012

; )

Haaai : - )
Dzisiaj jakoś tak wichurnie bo wietrznie na polu , a po za tym wiatr wieje , i dosyć nie przyjemnie na dworze wiec jestem w domu . Co prawda Jesienna pogoda złociste liście i słońce, nie dają mi satysfakcji żeby wyjść na pole tak jak w Lecie ; ) Już sama nie wiem jakie posty dodawać , co prawda moje zdjęcia jakieś tam nie wiem kiedy dodam bo nie mam czasu dzisiaj to tylko wyjątek , a ta to nauka dom , i lekcje i nic po za tym nie widzę  - . - Dali by nam spokój na jakiś miesiąc ,  a nie ciągle testy kartkówki , już mało co nad tym wszystkim wyrabiam ; ) Dzisiaj prawdopodobnie dodam opowiadanie jedno podajże na mój blog : http://good-time-love69.blogspot.com/ , zauważyłam też , że dużo osób teraz z onet.pl przenosi się na blogspota ; ) To fajnie będzie nas tu więcej niż było dotychczas ; * No i tak pisze pisze , a pogoda za oknem jaka była taka jest zjadłam już obiad teraz chyba posłucham muzyki , popisze z przyjaciółką i poucze się , a po tym o 18 . OO pooglądam " Pierwszą Miłość " Wy Tez Lubicie Oglądać . ? Zapraszam I Tu - -- > http://www.pierwszamilosc.polsat.pl/ No jestem , aż ciekawa co dzisiaj się wydarzy , czekam z niecierpliwością ; ) To To Tyle Pa ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!