poniedziałek, 29 października 2012

Kolejny Dzień , a tu Śnieg pada ... ! ; (

Haaai ; *
O No Cześć Tak Tu Znowu Ja ; ) I ten Niby Fantastyczny Śnieg + Ta pogoda już mnie dobijają . ! ; ( Yyyh zgiń ten śnieeg z tym zimnem . ! . . No , a dzisiaj wypoczywałam w łóżeczku bo było zimno , że hoho i sama nie wiem czy iść jutro do szkoły czy nie iść bo źle się jeszcze czuję ..  choć na siłach już jestem ; ) No to się zobaczymy oo żesz dzwoniłam dzisiaj do księgarni , bo miałam tam zamówiona książkę i dzownię i nic drugi raz i odbiera jakaś tam babka i się pytam na moje nazwisko czy została przywieziona książka aż z Warszawy , a ta mówi że nie ma no żesz jak mnie szlak jakiś wziął to normalnie cały dom rozniosłam . No ludzie ile można czekać na jedną głupia książkę .? Czekam już tydzień ... a jej nadal nie ma . . No nic poczekam do jutra i zadzwonię , bo nie będę na darmo chodziła ; ) A u mnie jak dzisiaj śnieg zaczął sypać to , myślałam że chyba zeświruje . No , ale nawet jest okej ; ) Lubie śnieg , ale wolała bym go dopiero może tak pod koniec Listopada a nie Października ; * Jeeej . ! ♥ Jutro się wyśpie ^ . ^ mam na 9 : 5O fajnie coo . ? Heheh Też się cieszę x _ DD . To tyle , a teraz wyszukane fajne fotki oto one : 

 To by było na tyle Pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!