piątek, 19 października 2012

Time Off ♥ .

Heeeej ; - )
No nareszcie mogę powiedzieć z ręką na sercu , że mam trochę volnego czasu . Ha Ha : ) Dzisiejsze Oceny normalnie mnie przeraziły . ! aaa . ! ; D 6 - Religia / Biologia - 4 / Niemiecki - 5 ; ) Nawet Spokoo , ale tyle tych prac i tyle tych zadań przerażają mnie piszę dopiero teraz bo tak na prawdę nie miałam ochoty dzisiaj na nic . Przyszłam z szkoły zjadłam obiad , wyszłam z psem i pooglądałam " Pierwszą Miłość " , i tak jakoś oczka zamknęły mi się i poszłam spać . No i tak oczywiście byłam zwolniona z 3 lekcji hahah pomagałam byłej pani dyrektor Jooł ♥ . No i tak wykończyła mnie ta praca , hmhh a teraz sama nie wiem co robić czy lekcje czy tylko posiedzieć dzisiaj na kompie tak z godzinkę i iść znów spać ♥ . Zobaczy się ; ) No i chyba było by na dzisiaj tyle jutro może dodam coś z " Inspiracji ",  Tak Tak ♥ . Kolejna część ; ) No więc trzymajcie się a , ja mykam Bay ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!