sobota, 27 października 2012

Weekend ♥ . ! ; )

Haai .
Przepraszam , że wczoraj wgl nic nie dodałam , ale byłam tylko na 3 lekcjach z czym zdychałam na nich , dopiero na 4 lekcji byłam zwolniona do domu ; ( No niestety , tak źle się czułam że piekło przeżywałam w domu .  .. Hmhh  no , dzisiaj weekend niestety musiałam posprzątać dzisiaj w domu , a zaraz zapewne zrobię lekcje ... pogoda do kitu cały dzień pada głowa mnie boli i wgl wszystko , a tak u mnie w życiu ogólnie jest okej bez żadnych jakiś tam smuceń i wgl radość przy mnie jest ; ) Tylko brak jednak sił . A co do mojego bloga z opowiadaniami tu macie link ( http://good-time-love69.blogspot.com/ ) prawdopodobnie go usunę , bo nie mam czasu , tu na blogu pisać notek codziennie a co dopiero tam , a jak wgl z blogiem i życiem , szkołą wyrabiać No Nie . ? No to możliwe , że zostanie on usunięty ; ) Przepraszam was za to , ale nie mam czasu na prawde na nic , więc tyle na tą chwilę piszę , a zobaczy się może jeszcze coś dodam Pa ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!