niedziela, 30 września 2012

Dobranoc ; )

Dobranoc ; )
Śpicie Już . ? Czy Może szperacie po neciku . ? Ja juz małymi kroczkami się będe zbierać bo trzeba sobie jeszcze przed spaniem i kapaniem powtórzyć anglika i histe ; ) No i później pewnie przyszykuje lekcje na jutro i będę plumpik do wody . ! ; D Jakimś trafem znalazłam fajną składankę piosenek idzie dokładnie :
Godzine 56 minut i 11 sekund ; ) Nie posłuchałam do końca bo nie mam zbytnio na tyle czasu , ale jakoś troche posłuchałam ; ) Więc to tyle Bay ; * * Do Jutra ; * *

A oto Te video : 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!