niedziela, 16 września 2012

Beznadziejny dzień ; (

Dobry Wieczór . !
Beznadziejny dzień , bo jakaś taka pogoda działa na mnie przez ostatnie dni ; ( ponura jestem smutna , byłam dzisiaj w kościele na 18 . OO , i po wyjściu z kościoła ksiądz zapytał, czemu ja taka smutna a ja , ze jakoś tak a on na to : Nie martw się jak kocha to poczeka , i wszyscy w śmiech ; D Heheh Trochę poprawił mi humor . No , a tak jak było tak jest jutro na 8 . OO do szkoły oczywiście 7 lekcji masakra ; < jakoś to wytrzymam , chyba tak : ) No i myślę , że jeszcze za chwilkę dodam jakieś inspiracje z części " 1 " , bo nie wliczam już w tamte inspiracje do części " 4 ' : ) Więc za chwilkę dodam ; * Bay ; *

I na wieczorną niedziele polecam tą oto piosenkę : 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!