piątek, 14 września 2012

" Weekend " . ! ♥ .

No Siema Siema : *
No Na reszcie Dzisiaj już piąteczek ciesze się , aah jutro sie nareszcie wyśpie , no i taak wkurzyłam sie
dość na nowy plan masakra będzie się jeszcze zmieniać 3 x w tygodni udo 15 : 3O to przesada no , ale cóż taki jest wymóg dyrektorki no niestety może być , ale nie wiem czy wytrzymam , ledwo żywa dzisiaj jestem padniea po 2 ostatnich w-f ; < no , ale jakoś wytrzymałam graliśmy w kosza i siatke wolałam siatke , a nie kosza lepiej czuje się w siatce ;  D Ołołołoó ; D HEHEHE . No i na razie jest spokoo odrobie lekcje popisze i to na dzisiaj tyle jutro intensywny dzień będę miała , jakoś się dziwię , ale mam wiecej troche czasu na bloga i się cieszę , ale tak pod koniec października nie wiem jak będzie wiec napisze wam jeszcze ♥ . A ci do wyglądu mojego bloga będzie zmieniany na dniach wiec trzymajcie czujność ; * Pa ; *

Na Wieczór : Składanka Miley Cyrus :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!