wtorek, 4 września 2012

Odwieszam ♥ . Fajnie W Szkole : *

Cześć : *
Miałam zalatane dni przepraszam że zawiesiłam , ale to się nie powtórzy będę tu na pewno , ale już rzadziej bo mam nowego nauczyciela od anglika . Fajną nową panią dyrektorkę , i dużo nowych nauczycieli ♥ . Cieszę się że już szkoła ale co prawda pierwszy dzień dzisiaj taki w lekcjach organizacyjnych a oni już zadają - . - masakra - . - ale da sie wytrzymać ważne że , poznałam fajną koleżankę ♥ . Super Jest na imię ma Wika ( Wiktoria ) . No , a z tajemniczym kimś chyba się ułoży nie wiem czy na pewno , ale tak bym bardzo chciała ♥ . Dzisiaj miałam tylko5  lekcji na szczęście ♥ . No jutro mam 7 i jakoś dam radę ; * Chyba mam taką nadzieję , no i tak jak powiedziałam będę tu rzadziej , ale będę bo wiadomo jak się zacznie szkoła już od następnego tygodnia to będzie masakra kartkówki za kartkówkami testy i pd itp . wiadomo - .- No nic tak tylko chciałam do was dzióbki napisać to tyle pa ; *

Na Koniec Notki Koncert Ewy Farny w Sosnowcu : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!