poniedziałek, 17 września 2012

` Spokoo Dzień : )

No Hej Ludziki ;*
Taki super dzień miałam , ze to nie do pomyślenia : ) Trochę darcia , ale było spokoo pierwsza luźna lekcja informatyka było okej , druga matma było spokoo , no i tak dalej było okej , myślałam ze będę miała dzisiaj 7 lekcji , ale o tuż nie zredukowali nam . ! Jupi . ! ! ! Radocha Heh . No nawet spokoo uśmiałam się na polskim , za mną siadli se 2 chłopaków dosyć śmiesznych , i gadaliśmy o tym gdzie mamy rodziny w jakim województwie i mieście no i się okazało , że moja bliska rodzina mieszka obok jednego z nich : ) Hah , a drugi : Jaki zbieg okoliczności . ? A jaa noo chyba ; D . No i po lekcjach polazłam z psem , do sklepu i zjadłam obiad włączyłam muze odrabiałam lekcje , no i jakoś zeszło , czas szybko leci : ) A i mam dla was tą złą wiadomość w piątek wyjeżdżam nie będzie mnie cały weekend , to znaczy  wracam w niedziele , moja wizyta będzie tam krótka iż mam szkołę i nie chce opuszczać lekcji , wiec w niedziele przyjadę padnięta , bo to z Sosnowca jakieś 4 Godziny jazdy . Więc,  ostatnią notką jaką będzie będzie to notka w środę , bo sami wiecie w czwartek mam 8 lekcji i jeszcze jadę z mamą do sklepu , i będę padnięta kompletnie , i będę musiała spakować rzeczy , no wiesz pożegnam się z wami dopiero w środe ; ) To Tyle Na Dzisiaj Bay ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!