sobota, 29 września 2012

` Nowy i Stary Wygląd Bloga ; )

Witajcie ; )
Zamęcze tu was , ale mam ku temu powody , na reszcie napisałam 3 notki , zmieniłam cały wygląd bloga ; ) Ciesze Się , że 2 osobom się podoba ; ) no i mnie też x - DD . Pisze teraz ponieważ , za chwile ide do sklepu a czekam na mamcie . . No i tak stary wygląd bloga :

Stary Wygląd : 


Nowy Wygląd :




 I Jak .? Lepszy Stary Wygląd Czy Nowy . ?
Moim zdaniem Nowy Lepszy ; )
To Tyle Więcej Notek Dodam Dzisiaj Pod Wieczór ; )
Teraz Lece się jeszcze trochuu ogarnąć i mykam do sklepu ; )
Bay ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!