niedziela, 9 września 2012

Fajna Pogoda i Kończy się Weekend ; (

Cześć ; *
Korzystając , że już ogarnęłam wszystko wszystkie lekcje , zabieram się za blogi szczerze mówiąc trochę je zaniedbałam , a jutro szkoła , i dużo jutro spędze w szkole czasu bo mam dużo godzin lekcyjnych aż 9 no niestety ; ( Nie wiem czy wytrzymam jak ja ledwo wytrzymuje 7 lekcji więc luzz ; D No i pewnie zaraz się spakuje na jutro i będę wkuwała angielski , ale przed tym pewnie ogarne blogi . No wiec tyle to by było , żeby nie było że nic nie pisze ; )

A dzisiaj Zrobiłam Spokoo nawet Fotki :


 Wazon - Ikea 7 . 99
Kwiatki - Ogródek ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!