czwartek, 28 lutego 2013

Zwykły Słoneczny Dzień !

Heeejka Misie ! : * 
Dzisiaj w sumie dzień w szkole przeleciał mi rewelacyjne ; ) Po za tym , że miałam tylko 6 lekcji , nie zmęczyło mnie to ani trochę , fajny dzień na południe wyszło słońce .. na lekcji były odpały jak zawsze z moją klasą . . ogółem nie są tacy źli bardzo ich lubię ; ) a wy ile mieliście lekcji ? Udany Dzień ? ; ] W sumie ten tydzień dobiega końca , bo jutro już piąteczeek i na reszcie weekend .. , ale nie mam się co cieszyć bo masę nauki mam na weekend  . No cóż trzeba to jakoś wytrzymać , niedługo już czerwiec , więc nie będzie tak źle co nie ? : * I tydzień mija mi dość pracowicie , dużo testów i kartkówek , codziennie coś mam , nie mogą nam odpuścić , ani jednej kartkówki. Szczerze mówiąc,  powinni nam trochę odpuścić , zwłaszcza , że każdy uczeń i człowiek ma dużo do zrobienia , po za lekcyjne lekcje , i jeszcze szkoła do tego , za dużo niekiedy , już mamy tego wszystkiego dosyć . Nie sądzicie ? : ( No dobra nie narzekajmy już tak , będzie dobrze .. ♥ Musi Być ; ) To co wy na to , żebym nagrywała filmiki ? Na pierwszy rzut może jakieś vlogi ? : * Jeżeli jesteście zdania na tak : napiszcie jakie tematy by was tu wszystkich ciekawiły , a ja dostosuję się do was i w najbliższym czasie zrealizuję to . . Hmhh , no nic ogarnęłam już wszystko został mi tylko polski i matma, do odrobienia więc ja mykam odrobić , a w następnej notce może będą zdjęcia Więc Trzymajcie Się : * Kocham Was ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!